21 Mart 2007 Çarşamba

Cafe-Bar Pavyon...


Catching the Scent, originally uploaded by Kay O. Sweaver.

Dün akşam ağır bir yemekten sonra yürüyüş yapayım dedim. Sonra dedim ki, kendime bir destinasyon belirleyeyim. Alkolik olmanın dayanılmaz hafifliğiyle bir pub'a gitmeye karar verdim. Neco ile MSN'de konuşuyorduk, ben Adresim Pub'a gideceğim dedim. O da "Abi Balçova'da bir pub var, bira 3 YTL ve içeride karı-kız da oluyor ben de 01'e doğru gelirim" dedi. 23:00 sularında, chuju pub yollarında... 15 dakikalık yorucu bir yürüyüşten sonra Bolero'ya vardım. Sonradan öğrendiğime göre eski işletmecinin oğlu silahlı bir saldırıda vurulup öldürüldüğü için, her tarafı çalikle kaplanmış bir kaleydi.

Girdim kaleden içeri, sağda kasiyer hanım vardı, yüzyüze geldik. Hanımefendi, kazağından elini içeri sokmuş bir memesini avuçlamaktaydı. Ne dersin ki bu durumda? "İyi akşamlar." deyip geçtim bara. Karı-kız olayında Neco haklıymış; içeride erkekten çok bayan vardı, konsomatris kıvamda... Yanıma önce iki kıro ile oturmakta olan bir bayan geldi, "Merhaba ben Feyhan" dedi, elimi sıktı. Benim gözümse neredeyse en alt düğmesine kadar açık olan gömleğinden firar etmeye çalışan göğüslerindeydi. Feyhan1 ve Feyhan2 roketleri ile tanıştıktan sonra, bir bira alayım dedim. "Yanına çerez, patates, bayan ister misin?" diye sordu, "Yok" diyebildim. Bira geldi, 33 cl.lik... Aha dedim, bittim ben. Biter mi bu akşam böyle 33'lüklerle... 3 dakika sonra bira bitmişti. Ulan dedim, böyle gidersem Neco gelene kadar 15 x 3 YTL=45...likle vururlar beni. Ağırdan aldım, normalde bir 70'lik birayla iki sigara içerken, şimdi bir 33'lükle 2 sigara içiyordum. Paketteki sigara sayısına da dikkat ediyordum ki katakulliye gelmeyelim, 5 bira içip 10 bira parası vermeyelim. Bu arada Feyhan ve roketleriyle tanışırken arkadan bir el daha uzanmıştı, onu unuttum. "Merhebe beyn Olga" diye... Onun Rus roketleri daha bir konvansiyonel geldi valla, ekük.

Feyhan arka masaya geçti, o iki kıro ile muhabbete devam etti. Yanına oturduğu adam benden de kıro bir ifadeyle "Göbek mi yaptın sen?" deyip göbek ve aşağısını ellemeye çalıştı. Bu sırada garson gördü ve hemen Feyhan'ın içkisini aldı masadan, sonra da heriflerin hesabı getirdi 10 saniye içinde. Hesap defterini gören abiler şoktaydı, büyük bir ihtimalle elleme parası da kesilmişti. Bu arada etrafta kahkahalar atarak, hoplayıp zıplayan bayanlar vardı, çok komikti. Müzikal anlamda pek doyurucu bir yer değildi, Bülent Ersoy'un arabesk şarkıları ve Hakan Taşıyan çalıyordu genelde. Bir ara teknoya geçer gibi oldular, müşterilere fazla teknolojik geldi bu; "Ya bilader koysana Türkçe bişeyler, ne bu böyle?" nidaları yükseldi. 00:30'da 4. biramdayken (hiç bu kadar yavaş içtiğimi hatırlamıyorum lan, ehuehuh) kasiyer bayan geldi yanıma. "Yanınıza oturabilir miyim?" diye sordu. Ben de "Valla açıkçası ben bu ortamları bilmem ya" dedim. "Ben bir duble içkimi alıp gelip oturacağım, sohbet edeceğiz" dedi. "Ha yok, 10 dakika sonra benim arkadaş gelecek zaten" dedim, diyebildim. Bayan bozuldu gitti... Yalnız bir ara yanıma kısa saçlı ve geyik bir hatun oturdu, ona bittim. Asabi falan bir tipti ve çok güzel laf sokuyordu lan.

Neyse, Neco geldi. Millet tip tip baktı anasını satayım, kendimi ibne gibin hissettim. İşte orada bittim ben. Neco'ysa bayanların memelerine, kalçalarına bakıyordu öküz gibin ve o yırttı, ibne olmadığını gösterdi elaleme. Bense anca aynalardan kesebiliyordum anasını satayım. Kesin yine beni sivil polis sanmışlardır a.k. Gerçi bazen iyi oluyor, ilk defa gittiğim barlarda beleş çerez falan getiriyorlar. Neco ile, barın konseptine uygun olarak İnternet, sinema, donanım konularında geyiklendik. Sonra Neco ile elele bardan çıktık. Eheueh, yok lan... Ama bayanlar acayip sinirli bakıyorlardı. O kadar içtin, insan 1-2 içki de bize ısmarlar anasını satayım der gibi bakıyorlardı. Hesabı ödeyip çıktık.

Hikayenin ana teması; güzeldi lan ortam! En azından ilginçti yani. Erkeklerin bayanlarla belden aşağı muhabbet edip, göğüslerine (sütyenlerine) yakından bakmak için 150-200 YTL ödemeleri komik yani... Havalar da ısındı artık, Sardunya'da çatal ve göğüs dekoltesi mevsimi başlar. Bedava işte... Gerçi pavyon tadında konuşma olmuyor orada ama, ben içimde biriktirip Burcu hikayeleri yaratıyorum işte, fena mı? Ekük...