5 Ekim 2007 Cuma

Amelie'yat...


3 Ekim'de boynumdaki yağ bezelerini/kistleri aldırdım. Şu andaki hislerimi anlatmam imkansız. :P

15 gün önce boğazımda yumurta büyüklüğünde bir şey çıkmıştı. Hep çıkan, alışık olduğum bir durumdu ama bu sefer araştırılsın istedim üniversite hastanelerinde falan. Ankara'nın en ünlü boyun cerrahına gittim 150 YTL verip fakat... O şeyin içinden Alien falan çıkacak diye beklerken doktorun verdiği antibiyotikler yüzünden tam da o cerraha gideceğim gün o şey bir gece içinde yok oldu lan. Yine de gittim hastaneye cerrahın yanına. Biraz enjektöre çekti o şeyden. Zaten onu da çekince bir şey kalmadı içimde... Laboratuar sonucu çok komikti; "Bakteri ürememiştir"... Eee? İyi bir şeymiş. Vücut kendi üretiyormuş yani. Çok üretici bir insanım a.k.
Sonra dermatolojiye gönderdi beni. Boğaz ve boyundaki kistleri tespit etti bayan doktorlar. Sonra dermatolojinin ameliyathanesine gönderdiler, koter denen aletle küçük olan kistleri çeksinler orada diye. Gittim, ama "Ya biz çekeriz bunların içindekileri de, yine oluşur ama bunların içinde, zarı alamıyoz çünkü" deyip beni plastik cerrahiye yolladılar. Oradaki bayan cerrahla pazarlık yaptım, 3 tanesini alacaktı, 5'te anlaştık. 3 Ekim'e randevu verdi, bir de kan testi istedi. Kan testlerinde kolestrol biraz fazla çıktı. Diyet yapasım var. Gerçi doktorlar bakmadı la sonuçlara, direk daldılar kistlere; "Kişt, kışt kışt kışt!" diye. Ameliyat komikti ama, uzandım, müzik açıldı, hareketli bir şeyler çalıyordu. Ben de ayak ve parmaklarla tempo tutuyordum kızdı bayan doktorlar; "Oğlum sen böyle oynarsan aortu keseriz bak" diye. Sonra oldu bitti maşallah işte... Elime balık gözü büyüklüğünde kistlerimin olduğu şişeyi tutuşturdular. Patolojiye götürdüm parçalarımı. Şişenin içindeki parçaları yüzdürüp susuz yerde biriktirmeye çalıştım yol boyu. Hani eskiden böyle oyuncaklar vardı ya, su içinde yüzen plastik simitleri çubuğa takmaya çalışırdın ya... Millet de salak salak bana bakıyordu asansörde. Asansör de komikti bak. Mesela bir asansör 11-12-13-14'e gidiyor ve diğer katlarda durmuyor. Diğer asansör 1-2-3-4-5-6'ya gidiyor falan... 11'den 4'e gitmek için iki vesait yapıyorsun lan, zemin kata inip tekrar binip. Bu arada da ağır bir grip geçiriyorum anasını satayım. Acayip ağırlaştım, pelte gibiyim. Öksürüp hapşurup duruyorum lan, inşallah dikişleri patlatmamışımdır a.k.
Bayramda İzmir'e gideyim diyordum ama bilet yok piyasada. Babam sağolsun dönüşü almış Köseoğlu'ndan (KelleKoltuk Turizm :P ) ama gidişim ve gidesim yok. Çok halsizim lan...
Neyse o zamana kadar iyileşirim umarım.
Dün iftara arkadaş geldi, konserve taze fasülye ve arpa şehriyeli pilav yaptım. Deli oldu lan. Var bende bir yetenek... Ama hiç iştahım yok. Bana kalsa peynir ekmek domates yicem hergün.
Neyse, son salak havadisler böyle işte...
Ben gidip biraz daha yatayım. Ya da Xbox'ta Black oynayayım biraz...