19 Haziran 2008 Perşembe

Şeker Kız Kendi...


(Never) Alone, originally uploaded by Rob Scumaci.

Haftalardır yalnızım....
Kendimi yalnız bıraktım. Ceza verdim kendime. Konuşmadım kendi kendime. Düşünmedim kendimi, geleceğimi...İçtim ve sızdım. Kendimi boş verdim.
Hayatı boş verdim. Hayatımın boşları depozitolu değilmiş. Yine kendime kaldım.
Özür diledim kendimden...
Kendimi af edemedim. Sarhoş olma cezası verdim kendime. Unutayim diye kendimi.
Kendi kendime konuşamadım, utandım kendimden. Hep öteledim kendimi, düşündüm hep başka birilerini. "O ne düşünür, bu ne der?" diye, hatırlayamadım beni, kendimi.
Kendimi cüce aynasında gördüm hep. Vakti gelmişti sıyrılmanın o sır'dan. Görmek için kendimi, aynanın asılı olduğu duvara baktım ve sonunda gördüm gerçek kendimi. Yalnızdı...
Ağlayarak baktı yüzüme, "Mutsuzum" diyebildi.
Kendime acıdım.
Ben... acıdım...