1 Haziran 2008 Pazar

Kabus

Gecenin bir yarısı, büyük bir korkuyla uyanıyorum. Kabus gördüm ama ne olduğunu hatırlamıyorum. Su içmek için mutfağa girdiğimde ayağımın altından bir çıtırtı geliyor ve bir de ıslaklık. "Allah kahretsin" deyip peçeteyle ayağımın altına yapışmış ve halen çırpınmakta olan hamam böceğini alıp çöpe atıyorum. Su şişesini ve sigarayla çakmağı alıp balkona çıkıyorum. Karşı balkonda oturup bira içen öğrenciler var. Selamlaşıyoruz, sigarayı yakıp içeri geçiyorum. TV'yi açıp kanapeye oturuyorum. Şişenin kapağını açarken TV'de onun fotoğrafı ve ismini görüyorum. Sonrasında da paramparça bir araba ve içinde boş şarap şişesi. Sabahki kavgamız aklıma geliyor, çıldırıyorum.


Our balcony at night, originally uploaded by jeweledlion.

Gecenin bir yarısı, büyük bir korkuyla uyanıyorum. Sigara ve çakmağı alıp balkona çıkıyorum. Karşı balkonda oturup bira içen öğrencilerle selamlaşıp sigaramı yakıyorum. Gözümde yaşlarla sigaradan son bir nefes alıp kendimi boşluğa bırakıyorum.