6 Haziran 2008 Cuma

Elveda...


The Magician - "Trapped", originally uploaded by Neville_S.

Sen o kadar güzelsin ki, yazacak bir şey bulamıyorum. O yüzden de her yazdığım klişe olacak dedim. Halbuki o da kendi kafasında "Bu chuju geyik bir adam, acaba beni beğenir mi?" demişti. O beni çok sevdi, bense kontrollü idim. O beni 5 sevdiyse, ben de onu 2,5 sevdim. Ama sonunda ortalamaya vurunca, daha doğrusu, o bana vurunca ne kadar çok sevdiğim açığa çıktı. Beni severken derdi ki: "Seni nasıl bırakabilirim? Bir gün görmezsem gözlerim doluyor..." Nitekim, hiç bırakmak istemedi beni...

Bana toplamda 1000-1500 €'luk hediye paketi gönderdi. "Sen beni bıraksan da bunu göndermek istiyorum." diye. O paketin Türkiye'ye girmesi olanaksızdı... gibi. Ama geldi... 14 Şubat hediyesi divane etti beni... Beni hiç bırakmak istemezdi...

Gerçeklikten bahsettim; "Sen Türkiye'ye gelsen ne iş yapacaksın, evi nasıl idare edeceğiz?" dedim, ağladı. "Ben alkol kullanırım, senin ailen ise çok dindar." dedim, ağladı...

Beni asla bırakmak istemediğini söylerdi hep. Etrafımdakileri kıskandığını...

Ama bir gün; veda bile etmeden, bıraktı ellerimi...



Ne diyeyim? Umarım, sevdiğim hayatı boyu mutlu olur... Keşke öyle olacağına inansam...
Elveda aşkım, elveda bi'tanem...