24 Şubat 2007 Cumartesi

Komik Fıkralar...

Ya birkaç fıkra okudum da paylaşayım dedim. Gerçi FW mail olarak gelmişlerdir size ama ben onları okumadığım için bilemiyorum tabii... Buyrun bence iğrenç ama komik fıkralar;

Jim evlenme yıldönümlerini unutmuştur. Karısı çok kızgındır;
"Yarın sabah uyandığımda park yerinde 0'dan 100'e 6 saniyeden kısa bir sürede çıkabilen bir hediye istiyorum! Almazsan seni gebertirim!"
Jim akşam alelacele dışarı çıkar. Ertesi sabah karısı park yerinde bir hediye paketi görür. Hemen gidip alır, içeri girer. Kutuyu açtığında ne görsün; bir tartı.
O gün bugündür Jim'den haber alınamamaktadır.

Ekük ekük...

Adamın karısı göğüslerinin küçüklüğünden yakınmaktadır. Hatta ameliyat olmayı bilem düşünmektedir. Kocası ona göğüslerinin arasına her gün bir parça tuvalet kağıdı sürtmesini söyler. Kadın sürter, birkaç hafta. Bir şey değişmemiştir. Kocasına sorar, "hani büyüyeceklerdi" diye. Adam "birkaç yıl sürebileceğini" söyler. Karısı "nasıl bu kadar eminsin" der. Adam da, "götünde işe yaradı ama öyle değil mi, baksana" der.

Eheuehue...

Seçimlerde arabalara sticker (etiket) yapıştırırlar ya hani, işte onların Hillary Clinton için olanı varmış. "RUN HILLARY RUN" (Koş Hillary Koş) şeklinde... Her iki parti de kullanabiliyormuş;

Demokrat partililer arka tampona,
Cumhuriyetçiler ise ön tampona yapıştırıyorlarmış.
Eheuhe...

Geçenlerde bir rüya gördüm. Bir aslan bana saldırdı ve bir parmağımı kopardı. Ellerime baktım ve "Kahretsin, artık sadece 9'a kadar sayabileceğim" dedim.
Bilinçaltım bile geri zekalı yani...
Ekük...

Hotmail parolamı penis olarak değiştirdim. Hotmail, "yeteri kadar uzun değil" diye uyardı.
Ehuehu...

Sınavda bilmediğiniz bir soru olursa "Allah (C.C.)" yazın. Hiçkimse Allah'ın yanlış olduğunu söyleyemez...

Ehuhehueh...

En iğrenci de şuydu, özetliyorum;

Alışveriş merkezinde koca bir paket köpek maması almıştım, köpeğime için. Kasada arkamdaki bayan, "Köpeğiniz mi var?" dedi, angut. Ben de o anda nedense dalga geçme gereği duydum. Hayır, bu yeni bir diyet, hem içinde tüm gerekli vitaminler de var. Geçen sefer bir ayda 25 kilo kaybetmiştim. Gerçi gözlerimi hastanede açmıştım ama, olsun... Sıradaki tüm insanlar gerçekten diyet yaptığımı sanıyor ve can kulağıyla dinliyorlardı. Kadın sordu;
"Köpek mamasından zehirlendiğiniz için mi hastaneye kaldırılmıştınız?"
"Hayır, caddenin ortasında oturmuş kıçımı yalarken bir araba çarptı."


Muahuahauhauhau... İğğğğrençç yaa, süper yani... :D