12 Ağustos 2007 Pazar

Hafta Sonu mu, Dünyanın Sonu mu? A.k.

Şu anda bu yazıyı evimde, bira ve sigara eşliğinde yazmam gerekiyordu ancak olamadı. Nedenlerini kronolojik sıra ile şöyle sıralayayım, sırayla a.k.


  • Çalıştığım daireden bir arkadaşın ikizi (meme diil, tek yumurta) bizim yazlığın ordaki kampta tatildeydi ve cuma dönecekti. Bizimkilerin hazırladığı PC, Xbox, bornoz, çarşaf, perde vs. dolu kutuları onun getirmesi mantıklı göründü. Arkadaş ve ikizi de kabul etti.
  • Bizimkiler cuma günü kargoya vermek yerine, perşembe günü yazlığa gidip kolileri ikize teslim etti. Teslim anını müteakip 5 dakika sonra bizim arkadaş aradı ve kolilerden birinin fazla olduğunu arabada 4 kişi yolculuk edeceğini söyledi. Babamı aradım, kolilerden birini alalım dedim. O da aramış ikizi, ikiz de "Biz Selçuk'a kadar idare ederiz, oradan da kargo ile göndeririz eve teslim, karşı ödemeli." demiş. Biz de iyi dedik.
  • Cumartesi günü kargo geldi (40 YTL a.k.), önden karton geldi, arkasından da aşağıdan yukarı koliyi yuvarlaya yuvarlaya, ata zıplata gelen arkadaş... Tam evin girişine 2 basamak kala koli yine düştü falan... İçinden monitör, klavye, bornoz, bir küçük tencere ve tava ile iki tabak ve bir adet tül perde çıktı. (Neyimeyse benim tül perde a.k.)
  • Monitörü açtım, "SİNYAL KABLOSU TAKILI DEĞİL LAN" diye uyarı verdi. Ben de bilgisayar kasasını beklemeye karar verdim. Tek monitörle internete girilmiyormuş a.k. Bu arada perşembe günü de ADSL başvurusu yapmıştım. Hatta 15 mt. telefon kablosu alıp duvardaki jack'a (telefon prizi işte) da bağlayıp hazır hale getirmiştim.,
  • Çarşamba günüydü sanırım, çamaşır makinesi ve buzdolabı almıştım spotçudan. Adamlar faturayı getirmeyi/vermeyi unuttular. Ben de unuttum a.k. Neyse cumartesi sabahı onu almaya gittim İtfaiye Meydanına. Adam verdi faturayı, ben de tornavida ve kerpeten aldım oralardan. Telefon kablosunu da aldım sahi.
  • Pazar günü de çamaşır makinesi montajına geleceklerdi. Cumartesi günü faturaya bir baktım, REGAL yerine INDESIT yazıyor. Aradım adamı, "Sen oradan değiştir, ben buradan." dedi. İyi dedim. Geldi servis, bağladı makineyi. Bir baktı ki makineye giden musluk su kaçırıyor. "Bunun göbeğini değiştir abi" dedi. Adam gitti, ben de tesisatçıya gittim göbek aldım, adam da göbek attı pazar günü a.k. Eve geldim, şunu takayım da makineye atayım çamaşırları derken bir baktım İngiliz anahtarı lazım, çıkmıyor göbek. Neyse dedim, sonra bir baktım ki sular yine gitmiş zaten. Birkaç sokak aşağıda boru patlamış. Pazartesi gelecekmiş sular.
  • Bu arada şofbeni de çalıştıramadım, ya da çalışmadı. Soğuk duş etkisi yarattı bende a.k. Cumartesi günü soğuk da olsa duş aldım a.k.
  • Bizim arkadaş ve ikizini bekledim cumartesi akşamı ama gelmediler, dışarıda takılmışlar a.k.. Pazar günü öğlen geldiler. Neyse, sevinçle açtım koliyi, bir yandan da geyiklendik falan. Arkadaşın ikizi gitti, biz de film izleriz dedik. Bir baktım ki bizimkiler 7li prizi ve splitter'ı koymamışlar. Bir koşu gittim splitter ve priz aldım. Bu arada da Xbox-PC bağlantısı için kablo aldım, umarım çalışır (adam internetten tarifle yaptı kabloyu a.k.). Eve döndüm, tüm kabloları taktım, açtım PC'yi; ses var görüntü yok. Ekran kartını ve monitör kablolarını kontrol ettim, bir sorun yok. Monitörü kontrol ettim, arka yarısı yok. Arkada 15 cm. çatlak var. Arada gidip geliyor görüntü 3 saliseliğine, o arada mp3 listemi açmaya çalıştım ama en sonunda pes ettim. İzmir'den arkadaşı aradım, onun tarifi ile listemi arattırıp enter'a basabilmeye çalıştım ama beceremedik.
  • Bu arada baktım ADSL hattı da yoktu. Herhalde telefon kablolarını prize yanlış bağladım dedim. Değiştirdim yine sinyal yok. Dedim şu MNG Kargoyu bir arayayım. Telefonu direktöman hatta bağladım. 2 saat önce çalışan hat ve telefon çalışmıyordu.

Hay sokayım deyip evden koşarak uzaklaştım ve kendimi internet kafeye attım. Burada sigara da içilmiyor a.k.

Yazımı dün akşam bestelediğim bir şarkı ile noktalamak istiyorum a.k.:

Tempo: Hızlı tempo

YABAN ARIM

Bekarım coşarım, kızlara koşarım

Yakarım yıkarım, beynine sıkarım

Evden bıkarım, yolları aşarım

Gelir sana takarım, biricik kaşarım

Benim bir tanecik yaban arııım

Yalarım...

Bu arada su kesintisi çok boktan lan. Ayakkabılar biraz sıkıyor, ayaklarım su topladı. Onları patlatıp dişlerimi fırçalıyorum inanır mısınız? Ekük...

Canım sıkkın, sonra görüşürüz a.k. Eve gidip içmeye devam edem...