1 Ağustos 2007 Çarşamba

Kaçan Daire

Sayın etkili,
Lan olm dün bi koşuşturmaca bi koşuşturmaca, görecektin ha. Önce kira kontratını yaptım. Bir memur kefil daha istedi ev sahibem. Sonra sağlık karnemi çıkarttım; hepsi Pekiyi a.k. Ondan sonra Ankara'nın meşhur İtfaiye Meydanından 2. el veya spot eşya bakayım dedim. 2 saat dolaştım, bi bok bulamadım. Akşamüstü dönerim dedim, büroya geldim. Bür-oraya, bür büroya koşturdum. Geçen hafta sağlık karnesiz aldığım ilaçları yazdırdım dohtura. Hafiften orta kulak iltihabı olmuşum da. Sağ kulak, sol kulak ve orta kulak... Hiç olur mu 3 kulak? Dön de aynaya bak a.k.
Kefil olarak Serpil ablayı kandırdım. Bu arada eve temizlikçi gelecekti. O aradı, sularımız kesikmiş, borçtan kapanmış galiba. Komşulardan kovalarla su alıp halletti sonunda. Emlakçıya gittim, kontratı verdim, anahtarı aldım, birlikte eski bir kiracıya verdikleri 2-3 eşyayı almaya gittik. 2 sandalye ve 5-6 perde aldım. Temizlikçiyle geyiklendik. Emlakçı öncesi ev etrafında yaptığım araştırma sonrası karar verdiğim tek kişilikli yatak ve (Afyon) sandıklı bazanın parasını ödedim, dış kapının anahtarını komşudan alıp yaptırdım. Her gün ayrı kişiye kapıyı açtırıyordum iyi oldu anaktar. Sonra yatak geldi. Perdeleri astım. Çıkıp misafirhanedeki bavulu falan aldım geldim. Kızılay'a yürüdüm (koştum a.k.). Tansaş'tan alışveriş yaptım tuvalet kağıdı, plastik tabak-kaşık-çatal, su falan. Sonra balkona sandalyeyi attım ve sigara - soğuk su içtim. Güzeldi ya. Neyse kısa keseyim. Sonunda gece 2'de neyi nereye yerleştiririm diye düşünürken uyuya kaldım. Sabah 6da güneş ışıklarıyla uyandım. Güzeldi lan.