21 Ağustos 2007 Salı

Çiftleşme Dönemi ve Doğum Kontrolünün Önemi...

"Bir daha asla" dedi gözü yaşlı kadın. "Seninle bir daha asla sevişemem" dedi...
"Ulan bir posta daha atsaydık en azından be!" dedi, götü terli adam.
"Yine içime boşalıp gebeliği garanti altına mı alalım yani?" dedi ebe-hemşire.
"Ne bileyim ben ya, gebeliği önleyici hap alıyorsundur sanmıştım" dedi götü boklu herif! (çok sinirlendim lan adam bu lafı söyleyince :P )
"Sayende 'ebe-hemşirelik'ten 'gebe-hemşireliğe ' geçtim a.k." dedi kaltak (hayır hatun cidden kaltak, ben biliyorum, esprileri de kötü a.k. :P )
"Ya kürtaj olursun işte birkaç ay sonra, n'olcak?"
"İstersen 5 posta daha atalım, hepsini birden alırlar"
"Peki sen hepsini birden alabilecek misin?"
"Hayvansın müstakbel baba!" dedi ve adamın dudaklarına yapıştı. 4 posta daha attılar...

Hikayemiz böyle mutlu noktalandı. Beşizleri olan hatun bir kreş açtı, kendi çocuklarının kreş parasını da beleşe getirdi. Adamımız ise tüm birikimini kendi açtığı sperm bankasına yatırdı. Gecelik faizi %3'tü. Adamın kendi spermleri bile kendi kendilerine çoğalmayı öğrenmişlerdi. Hatta birgün, spermlerden ikisini, geceleyin bankanın mutfak dolabındaki yumurtalara saldırırken yakalamıştı. Allah'tan, kabuğu oksijen kaynağı ile açmalarından önce durdurmayı başarmıştı.

Kıssadan hisse, kadınlar gebeliği önleyici hap kullanmalı; erkekler ise aletlerine PVC kaplatmalı.


Not: Ne biçim iğrenç bi geyik oldu la bu? Ekük