13 Eylül 2007 Perşembe

Apartmanda Komşuluk İlişkileri...

İşten eve yorgun argın ve hatta Cüneyt Argın bir biçimde dönmüştü. Takım elbisesi ile lağıma düşmüş ve onlardan bir an önce kurtulmak istercesine donuna kadar soyundu. Sonra sağına soluna bakınıp donunu da çıkardı. Mutfakta kendine sert bir viski hazırladı. Buzlu viskisinden bir yudum alıp saatine baktı. Kendi kendine "Çok geç olmuş amuğa goyiim!" dedi ve banyoya yöneldi. Tuvalet fırçasıyla özenli ve yavaş bir şekilde dişlerini fırçaladı. Fazla bastırınca dişetleri kanıyordu çünkü. Mutfaktaki çöp poşetlerini alıp kapının önüne bıraktı. Atmıklı peçeteleri alta doğru iterken elinde bir ıslaklık hissetti. Baktı, gözlerinden akan yaşları fark etti. "Hayırdır ne oldu, bu saatte neden ağlıyorsun?" deyip tekrar saatine baktı. Kapı komşusu; "Sevinçten ağlıyorum, yıllardır çıplak bir erkek görmemiştim." dedi. Tekrar saatine baktı, komşu kadına dönüp "Bunun için çok erken Dilek hanım." dedi. O sırada komşu kadın soyunmaya başlamıştı bile. Elinde tuttuğu kağıt parçasını adama uzattı. Bu bir takvimdi.


DSC_6736-pic, originally uploaded by cinocino.


chuju: "Ee, ne yapacağız bununla? Tarihe mi geçeceğiz yoksa?"
Dilek: "Doğum kontrol yöntemlerinden biridir, halk arasında takvim yöntemi olarak bilinir."
chuju: "Ben bilmem öyle takvim yöntemi falan, Ertürk Yöndem'i bilirim ben."
Dilek: "Tamam öyle yapalım o halde, nasıl istersen..."
chuju: "Tamam sen jenerik müziğini gir, ben de mikrofonu hazırlayayım."
Dilek: "Miğkrofun ayzığma girdü a.k."
chuju: "Sessiz ol, kayıttayız a.k."
Dilek: "Merdivende böyle yakalansak tuhaf olmaz mı?"
chuju: "Olur, ama eski sevgilime 'en az bir ay eve hatun atmayacağım' dedim de."
Dilek: "Ne kadar da düşüncelisin."
chuju: "Şu an evimde olmasa bu kadar düşünceli olmazdım zaten"
Dilek: "Oha a.k. Ayrıldınız ve hala sende mi kalıyor?"
chuju: "Hayır canım, ben onda kalıyorum."
Kapıcı: "İyi akşamlar abi, çöpünüz... var mı? İyi akşamlar ablammm benim."
chuju: "Var Mahmut efendi, önümde duruyor işte. Biraz daha aşağı bakarsan göreceksin."
Kapıcı: "Abi bir de apartmanlarda komşuluk öldü diyorlar, sizdeki samimiyeti görseler..."
Dilek: "Sağol Mahmut efendi. Kafanı çevirirsen sevineceğim, elimdeki çöp poşetini bırakamıyorum da."
Kapıcı: "Tabi abla, ağzının kenarında bir şey var yalnız, biraz da gözlüklerinde... Bakkaldan, veya eczaneden bir şey ister misiniz abi?"
chuju: "Yok Mahmut efendi, bizim işlem bitti zaten."
Dilek: "Kim demiş ya! ?"
Kapıcı: "Abi bugün şanslı günündesin galiba, çöpü bırakmak için kapıyı açıyon, komşunun ağzına verip eve geri giriyon."
chuju: "Yok, öyle olmayacak sanırım. Tamam Dilek gel, ama tek tıklarım."
Dilek: "Çift tıklamazsan açılmaz ki ama..."
Kapıcı: "Abi ben yüksik müsaadenizi alayım. "
Dilek: "Hapşuuu!.."
Kapıcı: "Çök başa Dilek hanım. Ekük..."
chuju: "He sen git Mahmut efendi, yoksa Dilek hanım birazdan verem olacak, veremeyecek."
Kapıcı: "Hadi size kolay gelsin abi."
chuju saatine, Dilek de takvimine baktı; içeri girdi... chuju. Ekük...