14 Eylül 2007 Cuma

Sarhoş Muhabbeti

Muhittin, "Abi daha şimdi kayıt dışı ekonomiden bahsediyorduk. Aşk mevzularına ne zaman girdiniz ya?" dedi fermuarını çekip, ıslak ellerini tişörtüne silerken. "Oğlum ben 'kayıt dışı' derken Hakan abi 'bence içi dışı bir olsun, önemli olan o' dedi. Oradan girdik, fazla uzaklaşmış sayılmayız yani. İstersen bir U dönüşü yaparız. Hakan abinin el frenini çekeyim mi?" deyip önündeki biraya uzandı chuju, ancak şişe boştu;
chuju: "Hakan abi yine benim birayı içmişsin ya!"
Hakan: "~Sana bir ay, bana biray, yetmez gülüm onbir ay~"
Muhittin: "Hakan abi on birayla sarhoş olduğunu anlatmaya çalıştı sanırım." deyip elindeki birayı chuju'ya uzattı.
chuju: "Ellerini yıkadın mı oğlum işedikten sonra?"
Muhittin: "Herhalde abi, görmedin mi geldiğimde ellerim ıslaktı."
chuju: "Geçen gün de ofiste bir yandan saçlarını düzeltip bir yandan da işerken eline işemiştin hatırlarsan."
Muhittin: "Tamam abi, ver ben içeyim."
chuju: "Tamam lan tamam, gidemem şimdi mutfağa falan."
Muhittin: "Niye abi, önemli bir işin mi var?"
chuju: "Hakan abiye bakıyoruz oğlum, şu leğeni sen tut da gideyim o zaman."
Muhittin: "Yok kalsın. Hakan abi leğeni doldurur bu gece ha..."
Hakan: "Yeğenimi öldürürüm tabi, yamuk herifin teki adam... Bir borç verdik, 3 aydır tık yok."
chuju: "Abi sende de tık yok, kusmayacaksın galiba, kaldırıyorum bunu."
Hakan: "İyice yukarı kaldır, zıplayıp smaç yapacam a.k."
Muhittin: "Abi kendini kötü hissediyorsan geri eve gidelim istersen..."
Hakan: "Bi kendi götümü hissediyorum evet, geneleve gidelim, başka götler de hissetmek istiyorum uleyn!"
chuju: "Ulan bu herif bu gece bizim götleri de hissetmesin a.k.?"
Muhittin: "Ben de korktum valla abi, ben kaçsam ayıp olmaz di mi?"
chuju: "Yok lan ne olacak, Hakan abi yüzüme kusar, götüme küser, skimi keser, soğuk rüzgarlar eser..."
Muhittin: "Evi de bok götürdü sayemizde zaten, sabah temizler öyle kaçarız biz abi."
chuju: "Son üç seferdir aynı şeyi söylüyorsun ama..."
Hakan: "Sonuç ne şimdi, kusuyor muyuz kusmuyor muyuz... Böğğhğhhh..."
chuju: "Tebrik ederim Hakan abi, bu sefer leğeni tutturdun valla. Hakan al şunu, birkaç peçete getir mutfaktan."
Muhittin: "Ne yapayım ben şimdi bunu abi?"
chuju: "Buzdolabında biber var, leğendeki domatesleri ayır, sabah menemen yaparız a.k."
Hakan: "~Menemen lavs e vumıın~"
Muhittin: "Hakan abi karı kız muhabbetine girmeden ben kaçayım abi."
Hakan: "O karı gelecek önümde diz çökecek oğlum!"
chuju: "Kusmuklarını temizlemek için mi abi?"
Hakan: "Küs müs değiliz oğlum biz! Daha önceki gün seviştik!"
Muhittin: "Hatun senden o yüzden ayrılmadı mı zaten abi, karıya resmen tecavüz etmişsin içip içip..."
chuju: "Şştt! Asıl konumuz bu değil..."


Modest Mouse, originally uploaded by Life Is Still Sweet.

Muhittin: "Abi asıl konumuza hiç gelemedik ki zaten, bugün kızdan ayrıldık, sen kayıt dışı ekonomiye daldın, Hakan abi zaten kayıt dışı, hatta kayıp dışı..."
Hakan: "Konumunuz ne oğlum sizin!? Kayıp dişi varsa, bulur getiririm. O kız senin önüne gelip diz çökecek oğlum. Sonra ver ağzına, ver ağzına..."
Muhittin: "Aha başladı yine abi. Ben gidip yatakta ağlayacağım. Size iyi geceler."
chuju: "Oğlum şu Hakan'ı da götürsene yatağına."
Muhittin: "Kimin yatağına abi? İçeride bir tane yatak var."
chuju: "Tamam işte, birlikte yatacaksınız oğlum işte. Ben de Hakan'ın kustuğu kanepeye yatacağım. Hadi götür şunu da."
Muhittin: "Yok ben almayayım, sen götür hocam. Bir ilişkiden yeni çıktım zaten. Böyle bir ilişkiye hazır değilim."
chuju: "Ne ilişkisi oğlum? Adam sızdı işte. Yorganı da ört de üşümesin herif."
Hakan: "~Al beniii, al götüür benii yorgaaanaa~"
chuju: "Muhittin, oğlum sen bu gece bittin."
Muhittin: "Evet abi ya, sabah hastaneye gidip hafızamı sildireyim bari."
Hakan: "Gidelim hafız."
chuju: "Bir yastıkta horlayın, hadi bakalım."
Muhittin: "Abi sen hiçbir şeye dokunma, sabah birlikte hallederiz bak."
chuju: "Son üç sefer de aynı şeyi demiştin a.k."
Hakan: "Sonuç ne şimdi, kusuyor muyuz kusmuyor muyuz... Böğğhğhhh..."
Muhittin-chuju: "Hay ananı..."
Hakan: "Size de iyi geceler gençler."