9 Ocak 2007 Salı

Aklıma Geldi de...


a deer shitting in the woods
Originally uploaded by kelco.
  • E-mule'yi acaba ünlü edebiyatçı Emule Zola mı bulmuştur?
  • Tesla'nın "Love Song" isimli şarkısı, "Laf Sok"dan mı gelmektedir? Yabancılarda da bayanların trip atma mevzusu var mıdır?
  • "Dünyanın en ünlü Death grubu Take That'tir" olayı bir yalan mıdır?
  • Telekom'un verdiği Statik IP ile Spastik IP hizmeti aynı şey midir?
  • Sporculardaki "Abi bizde tesis yok ondan başarılı olamıyoruz" bahanesinin gerçeği "Abi bizde testis yok ondan başarılı olamıyoruz" mudur?
  • "Emekli sandığı" insanların emekli olmadıklarını öğrenen eczaneler ne yapmaktadırlar?
  • "Cenap Şahabettin"in gerçek ismi "Şahap Cenabettin" olabilir mi acaba?
  • "Fucking hell!" Türkçeye "Fuhuş cehennemi!" olarak mı çevrilmeli?
  • "Danny Lane'i anlıyorum da konuşamıyorum" ne demek?
  • "Sperm Bankasındaki Kap: Gelen Kutusu"
    "Erken boşalma sonrası kadın der ki: Önemsiz Posta"
    "Inbox: İçine boşalmak" bu terimler doğru mudur?
  • Türkiye'de ne zaman bir "Patlıcan Közlem Evi" açılacak?
  • "İzninizle size bir şey osurmak istiyorum" veya "Müsaade ederseniz şu boş sandalyeye osurabilir miyim?" desem tanımadığım kızlar ne der?
  • Şöyle iğrenç bir diyalog olabilir mi:
- Kredi kartına taksit yapıyor musunuz?
- Evet yapıyoruz.
- Ben bu kredi kartına 8 taksit yaptırmak istiyorum.
- Tabii efendim, ben hemen tımarhaneyi arıyorum.