19 Ocak 2007 Cuma

Gaspçı ve Bunalım chuju: Bölüm 2...

chuju, elinde şarap poşetiyle gece üç sularında evine doğru yürümekteydi. Evlerinin bulunduğu sokağa döner dönmez eli bıçaklı bir kardeşin üzerine doğru yürüdüğünü gördü...

chuju: Iıı... Merhaba.
Gaspçı: Ya paranı, ya canını.
chuju: İkisini birden versem olmuyor mu?
Gaspçı: Manyak mısın arkadaşım? Ver paranı kurtul işte.
chuju: Evet, manyağım. Hafif bunalımdayım da...
Gaspçı: Ben paranı alayım da, ondan sonra ne bok yersen ye anasını satayım. İntihar mı edecen, kafayı mı yiyecen; sen karar ver.
chuju: İntihar çok büyük günah abi. Kafayı da zaten yemiş durumdayım.
Gaspçı: Kiralık katil gibi bir tipim mi var lan benim? Her işin uzmanı ayrı oğlum.
chuju: Ulan bunda uzman olacak ne var, sokacan elindeki bıçağı nah buraya. Ondan sonra paralarımı alıp gidecen.
Gaspçı: Oğlum durduk yerde elimi kana bulamayayım.
chuju: Abi bunu bulamayanlar da var ama. Euheuheu...
Gaspçı: Allah'ım çattık ya, ver lan paranı!
chuju: Canımı versem?
Gaspçı: Yok, canım çekmiyor.
chuju: Can çekişsem?
Gaspçı: Yok oğlum, ver paranı işte, istersen göte batırırım ama bıçağı biraz.
chuju: İbne miyim abi ben ya?! Ha göte sokmuşun bıçağı, ha kalbe. Senin için ne fark eder ki anuna koyayım?
Gaspçı: Küfretme bak, harbiden sokarım bıçağı ha!
chuju: Ananı zkiim o zaman.
Gaspçı: Kaşınma bak. Çok pis kaşırım haberin olsun.
chuju: Zkimi kaşırsın sen anca, amuna goyayım. Ayrıca ek olarak şunu da söylemek istiyorum; ananı zkiim.
Gaspçı: Ölmüş annemin arkasından konuşma lan ancuk ağızlı!
chuju: Ölmeden önce o annenin arkasından neler yaptım abi ben, ohooo... Konuşmak ne kelime; şak şak şak, şakıdım resmen amuna koyiim.
Gaspçı: Yok lan ölmedi. Ama bu olayı anlatsam ölür muhtemelen.
chuju: Zevkten ölür di mi? Hiç değişmemiş lan annen.
Gaspçı: Oğlum yeter be! Asıl konumuza gelelim artık. Ver paranı!
chuju: "Ya da canımı" değil mi abi? Iımmm... İkincisini seçiyorum, o daha akla yatkın geldi.
Gaspçı: Aklına sıçayım ben senin. Nereden buluyorum bu delileri ya?!
chuju: Öğlen gelsen birkaç akıllı ayarlardım ben sana ama bu saatte ne bekliyordun ki amuğa goyiim; Aynştayn mı? Ya sarhoş çıkar karşına, ya da deli. Veya ikisinin karışımı, kısaca ben.
Gaspçı: Karıştırcam ben seni az sonra, dur bakalım.
chuju: Karıştırıyorsun abi sen beni, ekük ekük...
Gaspçı: Gel lan buraya!
chuju: Yok gelmem, ben üşengecim. Sen gel...
Gaspçı: Gel oğlum, orası çok aydınlık. Bir gören falan olur bak.
chuju: Gören olsa ne olacak, öpüşcez mi anuna koyiim?
Gaspçı: Gelsene lan, valla öldürcem bak.
chuju: Haa, öyle de, canımı ye. Öldüreceğini söylesene abi baştan.
Gaspçı: Ulan ben senin... Al ulan! Al!
chuju: Ah... Inghh... Teş... Teşek... Teşekkürler an... anuna ko... koyiim.
Gaspçı: Hasittiir... 5 YTL varmış lan herifin cebinde.

chuju ve gaspçı, olaydan sonra birlikte bir hatıra fotoğrafı çektirdi


Cimri chuju, 5 YTL'ye kiralık katil tutmuştur. Biraz zor da olsa istediğini elde etmiştir.

Aldığı şaraplar bu kez damarlarında değil, yerde dökülürken karışmıştır akan kanına...

Not: Lan ben bu hikayeyi daha egzantirik yazacaktım ama unuttum anasını satiim. Bölümler arasında bu kadar ara verirsen normaldir zaten salak herif. Hakettin sen öldürülmeyi a.k. ... Neyse zaten bunun ilk bölümü de boktan olduydu, olayı kapatmış olduk a.k.