9 Ocak 2007 Salı

Ayrılığa Ağıt...


dosados
Originally uploaded by franklumix.
Aylar geçti ayrılığımızın üzerinden. Fakat ben hâlâ alışamadım yokluğunun, hayatımdaki varlığına. Yatağımızda, senin uyuduğun tarafa geçemiyorum, hep kendi tarafımda uyanıyorum. Sabahları senin uyuduğun tarafa doğru açılıyor gözlerim. O boşluğu kabullenemiyor yüreğim. Kendime kahve yaparken iki bardak çıkarıyorum hâlâ. İki kişi olarak yaşıyorum; bu tek kişilik yaşamımda.

Hayatımdan çıktın, yüreğimi ikiye böldün, ayrılık tokadını yüzüme çarptın, artık toplanmam gerekiyor galiba.

Sana söylemek istediklerimi bir deftere yazıyorum. Bunları söyleyebilsem geri döner misin bana? Onları okusan gözlerinden yaşlar dökülür mü acaba? Beni niçin ayrılık gibi büyük bir cezaya çarptırdın ki? En azından yüreğimdeki kelepçeleri açsaydın giderken... Bu boşlukta nereye kaçabilirim ki zaten? Bavulunu toplarken şöyle demiştin bana:
"Sakın arkamdan ağlama, ağlayacaksan şu an karşımda ağla ki gitmeyeyim..."
Ve ben ağlayamamıştım, hâlâ da ağlayamıyorum. Seni gülümsemem yerine göz yaşlarım geri getirecekse, hiç getirmesin daha iyi. Hiç kimseye, hiçbir şeye gülümseyemiyorum artık. Sen benim neşemi de bavuluna koyup götürdün besbelli. Dönsen bir gün, açsan bavulunu, yerleştirsen giysilerini... ve de yüzüme gülümsemeyi...

İmza: chuju