9 Ocak 2007 Salı

Bar Tanışması 2: Eve Gidiş


Night souls
Originally uploaded by Pensiero
chuju, Burcu'yu eve atılması konusunda ikna etmiş, beraber bardan çıkıp yürümeye başlamışlardı. Hafif bir yağmur yağmaktaydı...

chuju: Lan Burcu, taksi mi tutsak, yoksa o parayla bira falan mı alsak?
Burcu: Daha da mı içcen lan davar? Sızıp kalma bak sonra, çeker giderim.
chuju: Sizde de mi 31 çekme olayı var? Nihohoh...
Burcu: Senin evrimin geri mi kalmış chuju? Hayır biz maymunluğu geçeli bayağı bir zaman oldu da...
chuju: Valla ben en son sudan çıktığımı hatırlıyorum ama... Yetmez mi? Penisim oluşum sürecini tamamladı, familyamda da alfa erkeğiyim.
Burcu: Görücez bakalım, alfa mısın yoksa kalfa mısın?
chuju: Şu taksiye binelim hadi ya, boş ver şimdi otobüsü falan.
Burcu: İstersen otobüse binelim alfa erkeğim, otobüsteki dişileri de değdirerek kendi grubuna çekersin belki.
chuju: Grup olayına açıksın yani, ne güzel. Taksi!
Burcu: Taksiciyle mi grup yapıcaz? Bari onu ben seçseydim a.k.
chuju: Ya bin işte be, ıslandım zaten daşaklarıma kadar.
Burcu: Şimdiden yani, geldin mi yoksa len? Nihohoh...
chuju: Ha, geldim... Size mi gidiyoruz bize mi?
Taksici: Size gidelim, yengeniz kızabilir valla.
Burcu: Ooo, taksicimiz de espritüelmiş. Süper valla... Babam ve annemle tanışman için daha erken sanırım chuju, bence size gidelim.
chuju: Tamam, seviştikten sonra da size gider yemek yeriz. Tabii ben kıçımı dönüp uyuyakalmazsam.
Burcu: Müthiş bir gece beni bekliyor yani, şimdiden sinyalleri almaya başladım; sağ ol. Ben şu sevişme olayını tekrar bir düşünsem mi acaba?
chuju: Artık düşünme vakti geçti, şimdi hareket zamanı.
Taksici: Hareket çekme lan benim taksimde!
chuju: Pardon abi, elimden kaçtı.
Taksici: Bu arada 5 dakikadır takside oturuyoruz da, nereye gideceğimize karar verdik mi acaba? Veya isterseniz ben size anahtarı bırakayım, takside sevişin en iyisi.
chuju: Gündüz tarifesi açarsan sevişiriz abi.
Burcu: Hayır chuju, bakma bana öyle! Yok di mi boş ev falan..? İyi madem Ebrulara gidelim.
chuju: Tamamdır kaptan, Ebrulara gidiyormuşuz.
Taksici: Bak bunu öğrendiğim iyi oldu be, yengenize haber vereyim de beklemesin bari.
chuju: Hep beraber gitmiyoruz abi, sen bizi oraya bırakacaksın sadece.
Taksici: Hep, beraber gitmez miydik biz ya, ne oldu şimdi? Küstük mü? Oğlum söylesenize bu Ebruların koordinatlarını da yola çıksak artık.
chuju: Haa... Burcu, Ebrular hangi tarafta? Kız tarafı mı erkek tarafı mı? Nihohoh... Küçük bir espriyle süsleyeyim dedim.
Burcu: Ben süsleyeceğim seni bir ama...
chuju: Boynuzlamak, aldatmak manasında mı? Ulan daha ilk günden...
Burcu: Salak herif, süsmek o senin dediğin. Öküzlükte sınır tanımıyorsun ama daha süsmekle süslemeyi ayırt edemiyorsun.
Taksici: Arkadaşlar, heyecanınızı anlıyorum ama; tarif etseniz artık Ebruları. Valla isterseniz alın taksiyi, gidin yani siz. Ben vazgeçtim gelmiyorum artık anasını satayım, ne bu ya, bayılacam valla.
Burcu: Karşıyaka'ya doğru gidelim abi.
chuju: Ohhaaa... Kaç para tutar şimdi orası biliyon mu kızım? Tamam, tamam kızma... Karşıyaka'ymış abi.
Taksici: Nihayet be... Ayaklarım ve beynim uyuşmuştu valla.
chuju: Ebru'nun erkek arkadaşı var mı Burcu?
Burcu: Taksici için mi, yoksa üçlü yaparız diye mi soruyorsun?
Taksici: Dörtlü de olur be abla, arkadaş yabancı değil...
Burcu: Çüşş lan! Ne biçim bir ülke oldu burası Tanrım.
chuju: Ya kaptan sen yola bak istersen. Yani şey için sordum, onun için problem olur mu gecenin bu vakti gitmemiz.
Burcu: Olmaz, merak etme. Buradan sağa girecektik kaptan!
Taksici: Gireriz, ne bağırıyon? Direksiyon diye bir şey var herhalde.
Burcu: Ne güzel be, adamlar yapıyor ya...
chuju: Sende şey var mı Burcu? Hani sevişirken kullanılır...
Burcu: Vajina mı, var güzelim.
chuju: Yok be, prezervatif. Benim cüzdanda yalnızca 4 tane kalmış da.
Burcu: Kaç gün kalmayı düşünüyorsun sen Ebrularda güzelim? Sen onların 3'ünü bitir, öpüp başıma koyacam.

El peor de todos
Originally uploaded by Ricardoo.

Taksici: Neyi? Nihohoho...
chuju ve Burcu: Kaptan yola bak sen!!
Taksici: Şoförsem günahım ne? Şoförsün dediler vermedileeer... Lay lay lom...
Burcu: Sağda müsait bir yerde kalalım.
chuju: Buyur kaptan.
Taksici: Eyvallah abicim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
chuju: Sağ olasın abi, iyi geceler.
Innnn...
Inınıınnnıınnnıınnn...
(Ara gaz hesabı)





chuju:
Iııı... Burcu.
Burcu: Ne?
chuju: Ebrular sokakta yaşamıyor değil mi? Eve gideceğiz yani.
Burcu: Ya ışığı yanmıyor hatunun. Evde yok mu yoksa ya! Umarım evdedir.
chuju: Ben de umarım.
Burcu: Hangi zildi onunki ya...
chuju: Zili de var ha! Vay zilli Ebru vay... Nihohoh...
Burcu: Evde yoksa gülebilecek misin bakalım.
Ebru: Kimsin lan bu saatte?
Burcu: Benim, Burcu.
chuju: Ben de chuju. Tanıştığımıza memnun oldum.
Burcu: Ebru açsana kapıyı, sokak ortasında öldüreceğim bu salağı yoksa.
Ebru: Açtım. Salağı kapının önüne bırak istersen, sabah kapıcı çöpe atar.
...
Ebru: Merhaba, n'aber Burcu?
Burcu: Selam, iyidir ya ne olsun. Geç bakalım alfa erkeğim.
chuju: Merhaba Ebru, kusura bakma gelirken bir şeyler yaptıramadım... Burcu'ya, oral seks falan. Nihohohaha...
Ebru: Geç lan içeri, apartmanın içinde öküz gibi gülmek yasak.
chuju: Peki abla...