9 Ocak 2007 Salı

Bar Tanışması


Closing Time, Lower East Side, NY
Originally uploaded by Danny..
Genç adam bara girip selamlaştı garsonlarla. Sonra her zaman olduğu gibi yöneldi köşedeki masaya. Tanımadığı yine bir dolu insan gelmişti. Acaba dolu muydu bu insanlar da o yüzden mi gelmişlerdi, yoksa boş beyinlerini çalıştırmak için alkolü mü kullanıyorlardı? Genç adam (adı chuju olsun hadi bari) yani chuju, masaların arasından geçerken insanlara bakıyor fakat görmüyordu. Yabancı insanlara neden baksın ki zaten? Masasına oturur oturmaz birası geldi, birasını yaptı :P . Çerez tabağından aldığı bir fıstığı soymaya çalışırken elinden kaydı, fıstığın havadaki taklalarını sayarken karşısında oturan kızla göz göze geldi. Kızın yüzünde hafif bir gülümseme vardı, ama kız hafif bir kıza benzemiyordu. Chuju, kafasında planlar yapmaya başladı, nasıl tanışacak, ne diyecekti? Yoksa her zaman olduğu gibi plan yapıp, uygulamaya geçmeden kalacak mıydı? Kalmayacaktı...
Yerinden kalktı, kızın yanına geldi...

chuju: Alkolün bana verdiği etkiye dayanarak size koca aşkımı ilan ediyorum.
Burcu: Alkol almamış olsan gelip tanışmaya çalışmayacaksın yani.
chuju: Alkol almayacak olsam burada ne işim var zaten güzelim? Oturabilir miyim müsaade edersen?
Burcu: Erkek arkadaşım gelecek ama sen bilirsin.
chuju: Size bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Benim ömrüm, boyu geçiyor zaten. Sen de boğulma... deyip kalktı chuju, tam arkasını dönmüştü ki.
Burcu: Gel, gel otur. Şaka yaptım, erkek arkadaşım falan yok.
chuju: Harbi mi? Ohh...
Burcu: Biranı ve çerezini almayacak mısın?
chuju: Bana gideriz diye düşünmüştüm, yani masa olarak.
Burcu: Yok burası iyi, köşeler sevişgen sevgililer içindir.
chuju: Biz neden öyle değiliz hayatım? Şaka, şaka...
Burcu: Çerez de tazeymiş ha.
chuju: Doğruyu söyle, beni çerezim için mi seviyorsun?
Burcu: Yok be! Hesabımı sana ödetirim diye oturmana müsaade ettim.
chuju: Ha iyi. Zaten ben de bu gece bana verirsin diye oturmuştum. İyi oldu, anlaştık değil mi?
Burcu: Birkaç yüz YTL'lik daha içmem lazım o halde. Birkaç hafta beklersin değil mi?
chuju: Şu karşıdaki kız da fena değilmiş aslında ya. Oha, bitirdin abi çerezleri.
Burcu: Vermiyorum lan! Evine gidip Mastürvizyon seyret.
chuju: Tamam, tamam. Bir çerez daha alalım bari, beleş çerez hakkımızı doldurduk.
Burcu: Ohoo abi sen bu cimrilikle karı marı tavlayamazsın bak söyleyeyim. Gelip gelip 5-6 bira içiyorsun ama kız çerez yiyince olay oluyor.
chuju: Ya bira ısmarlıyım ama çerez çok gereksiz bir olaydır. Fazla bira tükettirmeye yönelik bir harekettir ve biraya hakarettir. Bugün 1 çerez fiyatına 1 bira alınabildiğini biliyor musun?
Burcu: Peki sen bir bira fiyatına kaç Afrikalı çocuğu doyurabileceğini biliyor musun?
chuju: İzmir'de yok ki Afrikalı çocuk. Beyoğlu'nda falan takılıp uyuşturucu satmıyor mu onlar?
Burcu: Afrika'da uyuşturucu yetişiyor sanki, nereden buluyorlar ki acaba?
chuju: Avusturalya olabilir, koala, kanguru, tembel hayvan falan hep oranın hayvanatı. O hayvanlar garip bir ot yiyor ve ne bok yiyorlar görüyoruz. Acayip yaratıklar ya.
Burcu: Hayvan dedin de aklıma geldi. Adın ne senin?
chuju: Chuju.
Burcu: Ben de Burcu. Memnun oldum, ama şimdilik.
chuju: Ben seni ilk gördüğüm andan beri memnunum Burcu. Burcun ne sahi?
Burcu: Başşak burcu.
chuju: Çok başşak bir Burcu'sun sen ya. Bize gidip başşak kolleksiyonumu görmek ister misin?
Burcu: Çok başşaklı bir insanım ben diyorsun yani. Düşünürüz bakalım...

Bu bölümün sonu... Belki devam eder, belki etmez... Ama hayat devam eder, nihohohhoh...