9 Ocak 2007 Salı

Gaspçı ve Bunalım chuju: Bölüm 1...

chuju'nun canı çok sıkkındı, hatta bunalımdaydı. Gecenin 2'sinde alkole duyduğu sevgi dolayısıyla dışarı çıktı, 3 YTL'lik şaraplardan alacaktı. 24 saat açık ve sarhoş dolu tekel bayiine girdi.

chuju: İyi geceler Mustafa abi nasılsın?
Mustafa abi: Manyak yorgunum abicim ya. Halı saha maçı vardı yine 12-1 arası. Pestilimiz çıktı.
chuju: Aa iyi ya, ben de pestil var mı diye soracaktım. Taze mi çıktı abi?
Mustafa abi: Başlarım senin esprine oğlum gece gece. Beyin kalmadı zaten.
chuju: Beyin kalmadı mı? Tüh be! Yeni mi bitti? Kimde vardır ki bu saatte şimdi?
Mustafa abi: Aha bak şurada dikilen Mahmut abiye sor, belki onda vardır.
chuju: İyi geceler abi, sizde beyin bulunur mu?
Mahmut abi: Beyni geceden şaraba yatırdım, yarın gel abicim.
chuju: Hadi ya... N'aber abi, neler yapıyorsun?
Mahmut abi: Sektöründe lider bir kuruluşun bilgi işlem müdürüyüm. Akşamları da opera ve baleye gidiyom anasını satayım. Ne yapcam lan işte, gece gündüz içiyoz. Bundan önemli iş mi olur?
chuju: Olmaz tabi abi. Bir de karı olsa süper olurdu yalnız ha...
Mahmut abi: Kuş kilidini kaldırmam lazım ama önce...
chuju: Neden kilitledin ki abi kuşunu?
Mahmut abi: Ya kullanmadığım zaman otomatik kilitleniyor benimki.
chuju: Ben hiç kilitlemiyom da, umarım bozulmaz.
Mahmut abi: Yok sen daha gençsin. Bir şey olmaz. Şarap mı alcan, bak bundan al çok iyi... Bana da al.
chuju: Tamamdır abi. Mustafa abi, bana 3 şişe şundan.
Mustafa abi: Tamam olur ama içinden kıl çıkabilir, baştan uyarayım.
chuju: Neden abi, kıllı üzümden mi yapmışlar?
Mustafa abi: Yok lan, ayakla eziyolar da bunları. El değmeden üretiliyo, çok organik yani.
chuju: Ben de diyorum Mahmut abi top sakal mı bırakmış. Meğer şaraptaki kıllar yapışmış çeneye.
Mahmut abi: Böööğğğğk..!
Mustafa abi: Beğendin mi lan yaptığını? Kim temizlicek şimdi o kusmuğu?
chuju: Ya sen başlattın ama abi. Mahmut abiyle sileyim mi yerleri? Aha düştü zaten kusmuğun üstüne. Dur biraz gezdireyim yerde.
Mahmut abi: Bırak lan beni, ben kendimi biliyom! Ne lan bu koku böyle? Kim kustu lan buraya!
chuju: İnsan kendi kusmuğunu tanımaz mı abi? Bak, düdüklü makarna yemişsin işte yine.
Mahmut abi: Sensin lan düdük! Bakiim, aa evet lan; benim kusmukmuş. Ulan yine her tarafım kusmuk oldu be. Yengen ağzıma sıçacak eve gidince.
chuju: Ne yengesi abi? Kadın senden ayrılalı 4 sene oldu be.
Mahmut abi: Aa evet lan. Eve gidince ağzıma kim sıçacak lan benim... Ühühühü...
Mustafa abi: Ben sıçacam birazdan ağzına, hiç merak etme sen. Adam önce kusuyo, sonra ağlıyo, birazdan da işeyip sıçar bu. İçindeki her şeyi döker...
chuju: Dök içini Mahmut abi. Atma içine...
Mahmut abi: Ulan tam kusuyodum, ağlarken unutmuşum bak. Yuttum geri.
chuju: Tüh be abi, çok üzüldük valla. Neyse, biz bekleriz abi.
Mustafa abi: La oğlum, gidin başka yerde için ya. Tekel bayii değil, sarhoş sığınma evi oldu burası anasını satayım.
chuju: Tamam abi ben kaçtım. Mahmut abiyi bırakayım mı yere böyle, burdan alırsın sen di mi?
Mahmut abi: Aaa, bir yere bırakmam seni. Gel öpücem.
chuju: Abi daha az kusmuklu olduğun bir günde öpüşsek? Şu an böyle bir öpüşmeyi kaldırabileceğimi sanmıyorum.
Mahmut abi: Ulan beni kaldır bari yerden. Bak hala bıraktığın yerdeyim. Yatarak şarap içemiyom ben.
Mustafa abi: Adam hala şarap içmeyi düşünüyor ya! Hadi git ulan evine artık.
chuju: Yerden kalksa uzaya bile gider bu kafayla.
Mahmut abi: Geri sayım başladı, 5-4-3-2-1 ve mekik ateşlendi. Ciyuuuv!
chuju: Aha valla kalktı lan. Mahmut abi evin yolunu bulabilecen mi?
Mustafa abi: Adam otomatik pilotta zaten. Bırak, gider o kendi.
Mahmut abi: Oceanic Hava Yolları'nın 815 sefer sayılı Sidney - Lost Adası uçuşuna hoşgeldiniz. Uçuşumuz yaklaşık 1-2 saat sürecek ve daha sonra Lost Adasına çakılacağız. İyi yolculuklar dileriz.
chuju: Hadi sana da iyi yolculuklar abi. Dikkat et de ormanda kutup ayıları şeetmesin seni...
Mustafa abi: Mahmut abin ormanda 10 bedevi gücündedir oğlum. Kutup ayıları geberir yorgunluktan valla.
Mahmut abi: Hadi size iyi geceler, benim gidip şifreleri girmem gerekiyor bilgisayara.
chuju: Hadi iyi geceler abi, ben de kaçayım. Görüşürüz Mustafa abi, teşekkürler.
Mustafa abi: Görüşürüz abicim. Bir de para verseydin şarapların karşılığında. Kuru bir teşekkürle olmuyo yani.
chuju: Pilav üstü kuru teşekkür diyorsun yani... Buyur abi. Hadi eyvallah.
Mustafa abi: Eyvallah koçum. Dikkatli sür... vazelini.
chuju: Ehuehueh. Peki abi. Hadi iyi geceler.
Mustafa abi: Yeter anasını satayım. Sittir git hadi lan!
chuju: Tamam abi ne kızıyon ya, her şey parayı alana kadarmış demek ki.
Mustafa abi: Hadi iyi geceler a.k.