9 Ocak 2007 Salı

Zikiş Tarifi


Malzemeler:

  • 1 veya isteğe göre birkaç vajina
  • 1 adet penis
  • Prezervatif veya gebeliği önleyici başka bir yöntem (çelik yelek olmaz, hayır)
  • Sos için: Müzik, kırbaç, kelepçe vs. vs. (kendiniz karar verin)
Yapılışı:

Penis, azgın bir havada pembeleşinceye kadar karıştırılır. Penise prezervatif takılır, yalnız bunu yaparken parmağınızın prezervatifle birlikte sıkışıp kalmadığına emin olunuz. Emin olmak için en iyi yöntem parmaklarınızı saymaktır. Pembeleşen penis, önceden ıslattığımız vajinaya sokulur, çıkartılır, sokulur, çıkartılır... Tempoyu istediğimiz şekilde ayarlayabiliriz. Ama benim ilk seferimde olduğu gibi "Haydi tempo!! Eller havaya! Bak hayatım, ellerimi bırakabiliyorum" türünde espriler yapmanızı pek önermiyorum. Avrupa'nın bazı bölgelerinde zikiş temposu ayarlamak için metronom kullanıldığı da bilinmektedir, ancak sıkıcı olduğu yönünde duyumlar aldım. Penisin özü kendini salacağı zaman vajinadan bir el vasıtasıyla çıkarılır ve partnerimizin herhangi bir bölgesine bu öz püskürtülür. Partner "Beni kirlettin, ben artık kirletilmiş biriyim" der ise döve döve banyoya götürülür.

Zikiş bitmiştir, afiyet olsun. Şimdi kıçınızı dönüp horul horul uyuyabilirsiniz.