9 Ocak 2007 Salı

Masa Demek Sorumluluk Demek

Türkiye'de hangi görgüsüze bir sorumluluk, bir masa verirseniz tutar bir tarafını koparır. Baktım ki tuvalet bekçilerinin bile masaları var. Yaşadığım bir olayı anlatayım istedim. (Bu gerçekdışı olayda geçen kişi ve kuruluşlar tamamen gerçektir)
Gereksiz not: Bir ara kendi resepsiyonumu açmak gibi bir hayalim vardı, hala var lan aslında.



chuju, elleri kasıklarında, koşarak garaj tuvaletine gelir. Tuvalet bekçisi masasında, aşağılar bakışlarla chuju'yu süzmektedir.
-İyi günler abi, ben çiş başvurusu için gelmiştim.
-Al önce şu formu doldur. der adam önündeki bozuk para kutusunu göstererek.
-İyi de abi, şu an çişim sidik torbamda. Kendi bedenimde olan bir şey için niçin size ödeme yapayım ki?
-Tamam o halde, çişin bedeninde paran da cebinde kalsın. Sen bilirsin.
-Abi bir şeyler yapamaz mısın fiyatta? Maksat daşağımız alışsın.
-Peki lan. Yarısı şimdi; yarısı çiş bitince.
-Anlaştık abi, buyur 25 kuruş.
-Yalnız dikkatimi çekti de, cebinde başka para yoktu galiba. Sidik boşaltım sürecinden sonra kaçmaya çalışmayasın.
-Ya abi valla birazdan para çekeceğim, getiririm hemen.
-Çek gel o zaman, ben beklerim.
-İyi de ben bekleyemiyorum abi, sorun orada.
-Sorun kafanda biter evlat, bunu başaracak güçtesin. Sil sidik olayını kafandan.
-Abi idrar torbam beynime kadar şişti, nasıl sileyim? 25 kuruşluk işesem olmaz mı? Eskiden küçük-büyük olayı vardı hem. Benimki küçük valla.
-Hasan bak lan buraya! Arkadaşınki küçükmüş!!
-Abi ayıp ediyorsun ama. 25 kuruş için yapılır mı insana bu ya!
-Merhaba kardeş, ben Hasan. Farklı tatlar peşindeyim.
-Sağ olun Hasan bey de, şu anda kendi idrarımın tadını ağzımda hissetmekteyim zaten.
-Sedat abi bırak girsin arkadaş ya. İşer mişer buralara sonra.
-Tamam ulan, tamam. Geç hadi bakalım. Hayırlı çişler.
-Eyvallah Sedat abicim.
-Hasan sen nereye giriyon lan sapık ibine?
-Bir arkadaşa takıp çıkıcam abi.
-Önce şu formu doldur bakalım. der ve bozuk para kutusunu gösterir yine.

Tuvalete gitmem lazım...