9 Ocak 2007 Salı

Sana Ulaşamamak HayalGücüme Gidiyor Artık

"Sana" derken kendini kastediyordu yazar... Pearl Jam (iğrenç geyiği yine yapayım: Türkçesi Börülcem)'in şarkısındaki gibi yani:

Sometimes I walk,
sometimes I kneel

Sometimes I speak of nothing at all
Sometimes I reach to myself, dear god.

Yani:
Bazen yürüyorum,
Bazen diz çöküyorum

Bazen boş boş konuşuyorum
Bazen kendime ulaşıyorum, Yüce Rabbim. :P

Bugün de arkadaşlık sitesinde hayalgücümün sınırlarını zorladım resmen. Her kıza ayrı mesaj yazdım, halbuki milletin yaptığı gibi herkese aynı kalıp mesajı göndersene kardeşim. Bu da hayalimingücüne gitti herhalde. Zira zihnim zonkluyor (ilk 3 Z'li cümlem).
Ben İstanbul'dayken evimizdeki kalorifer böceği sayısı artmış. Geceleri mutfağa girdiğimde 1-2 tanesini indirirdim aşağıya. Bu arada evimizin kat kaloriferi ile ısındığını (yani ısınamadığını) da belli etti yazar. Ama bu arada evdeki nescafe stoğu da artmış. Onları eritmeye çalışıyorum, sıcak suyla... Kitap da okuyamıyorum ya bu aralar.

Yalnızca, yeğenle birlikte Atik Ali'yi okuyoruz. "Eda tel al." "Nine laleli atlet al." Ninesine laleli atlet aldırmaya çalışan sapık bir ilkokul öğrencisi Ali. Zaten lakabı da Atik; sakat bir herif yani.



Ablamın liseden arkadaşının kocası geçen gün intihar etmiş. İyi bir adamdı, üzüldüm yani. Sanırım çocuğu olmadığı için bunalımdaydı, ya da o istemiyor, eşi zorluyordu. Demek ki evlilikte çocuk faktörü önemli bir şey... de intihar edilesi bir vaka değil gibi geliyor bana. Belki arkasında başka sorunlar vardı. İnsanın sırlarıyla birlikte intihar etmesi de geride kalanlar için zor bir durum. Bence en azından bir not bırakılmalı, sonra yine et, edeceksen. Buradan intihar edeceklere seslenmek istiyorum; "Buradan intihar etmeyin lan! Gidin kendi evinizden edin!"

Bugün doğacak kız çocuklarına verilecek isim: Biraver (kocası dolaptan bira isterken de kolaylık olur hem)
Bugün doğacak erkek çocuklarına verilecek isim: Birahi ("İlahi Birahi, sen adamı öldürürsün." şeklinde geyik esprilere de açık bir isim hem)